wtorek, 31 grudnia 2013

Od Demona cd historii Arashi

 http://www.tapeta-wodospad-grota.na-pulpit.com/zdjecia/wodospad-grota.jpeg
-Tutaj już kończy się moje przewodnictwo-powiedział Flynn.- Zaraz powinna przyjść Forest. Przeprowadzi nas tunelami bo te schody się do niczego nie nadają.
-I masz racje-powiedział głos z jakiegoś tunelu i wyszła z niego:
http://fc00.deviantart.net/fs23/f/2008/018/7/1/__forest___by_flosh.jpg
-Jestem Forest, jak pewnie powiedział już Flynn.
-Jak to ja. A to Demon i Arashi.
-Miło poznać tym bardziej, że rzadko ktoś tu zagląda. Chociaż kilka miesięcy temu mieliśmy tu trzy wilki z Watahy Pierścienia. Ale teraz już chodźmy-powiedziała i ruszyła do tunelu, a my z nią.
Po pięciu minutach dotarliśmy do ruin wioski, a stamtąd było widać zamek:
 http://www.tapeta-magia-zamek-chmury-promienie.na-pulpit.com/zdjecia/magia-zamek-chmury-promienie.jpeg
-Oto środkowe królestwo. Zostało założone na pograniczu dwóch królestw. Białego i Czerwonego. Ja zaprowadzę was tylko do bramy.
-A co to był za wilki-zapytała Arashi.
-Był to Logan, Selena i Blue.
 Doszliśmy do bramy.
-Zaraz wyjdzie po was Brog.
I odeszła.
Nad bramom pisało:

Wędrowcze!
Jeśli jesteś zły, zawracaj puki czas,
ale jeśliś dobry, przechodź śmiało.

Po chwili przy bramie stanął:
 http://fc08.deviantart.net/fs71/i/2013/111/7/3/ryder_by_hioshiru-d62h5fs.png
-Witajcie! Jestem Brog i zaprowadzę w as do czarodziejki.
-Ja jestem Flynn, a to Demon i Arashi.
-Forest mówiła, że przybędziecie.
Szliśmy dziedzińcem gdzie zauważyliśmy smoka:
http://pu.i.wp.pl/k,NDI1MzEwMDIsNTkwNzk3,f,0131048705.jpg
-Czy czegoś ci to nie przypomina?-zapytałem Arashi.
-Tak, pierwszą naszą przygodę.
-To jest Sentinel, czyli wartownik, ale pośpieszmy się.
Weszliśmy do zamku i skierowaliśmy się do sali tronowej gdzie przy tronie stała:
http://img183.imageshack.us/img183/5792/elf36ao7.jpg
-Witajcie Arashi, Demonie i Flynnie!Jestem Esperanza, nadworna czarodziejka. Pewnie zastanawiacie się, skąd znam wasze imiona. Ja wiem wszystko, Co było, co jest i co będzie. Wiem też, że poznaliście już moją siostrę Eowinę.Witajcie w Środkowym królestwie.
-Czy mogłabyś powiedzieć, co tu się wydarzyło?-zapytała Arashi.
-Oczywiście-powiedziała i rzuciła w powietrze pyłem, który pokazywał to co opowiadała.-Zamek powstał na pograniczu dwóch królestw białego i czerwonego. W tym zamku mieszkał król obu prowincji i jego trzech synów. Białym i Czerwonym królestwem rządziło dwóch najstarszych braci. Białym królestwem rządził starszy, bardziej pokojowy brat, na jego dworze mieszkali ludzie, elfy oraz wilki, a ja byłam czarodziejką dworu. Czerwonym za to jego młodszy, wojowniczy brat, który marzył o potędze i uwielbieniu. Na jego dworze zamieszkali źli ludzie, elfy i wilki, a czarodziejką dworu była moja siostra
Evanora:
http://www.tapeta-wrozki-reka.na-pulpit.com/zdjecia/wrozki-reka.jpeg
-Bracia żyli w pokoju do czasu, kiedy ich ojciec nie zmarł. Pokłócili się o jego majątek. Wypowiedzieli sobie wojnę. Trzeci brat w tym czasie uknuł plan. To on zabił ojca, a teraz chciał aby i oni zginęli wtedy to on objął by władzę w królestwie. Ja i moja siostra musiałyśmy być posłuszne i musiałyśmy wykonywać każdy ich rozkaz. Obie dostałyśmy takie same rozkazy. Stworzyć smoka. Kiedy powstały smoki wojska składające się z elfów, ludzi, krasnoludów i wilków ruszyły na siebie, a bracia stanęli ze smokami przyglądając się rzeźni. W pewnym momencie smoki ruszyły na siebie.
http://www.tapeta-smoki-walka.na-pulpit.com/zdjecia/smoki-walka.jpeg
-Plan najmłodszego wszedł w życie. Bracia pozabijali się, a wojska i smoki został wykoszone w pień. Poległa również moja siostra.
Kilka miesięcy później najmłodszy książę koronował się na króla obu królestw. Ale to przysporzyło tylko więcej problemów. Nikt nie wiedział, że on to zaplanował. Po ojcu odziedziczył fortunę, a ja zostałam jego nadworną wróżką. Wielu atakowało jego zamek, ale on dzięki mnie stał się niezwyciężony. Wielu chciało wkraść się do zamku,aby odebrać złoto, ale bez skutecznie. Król w końcu wpadł na pomysł... Aby nikt kto ma złe zamiary nie mógł się tu wkraść miałam stworzyć mu niezniszczalnego smoka. Nazwał go Sentinel. Smok pilnował zamku, a król coraz bardziej pławił się w dumie. Przestał go obchodzić lud, a on zaczął się buntować. Pewnego dnia cały lud wioski zebrał się na dziedzińcu żądają śmierci króla. On jako chciał pokazać swoją wyższość nad ludem chwycił niewinne dziecko i podciął mu gardło. Ja tego dnia byłam nie obecna ponieważ zbierałam zioła na pobliskich polach. Smok zaryczał gniewnie i wykonał swój obowiązek,a ja patrzyłam na zagładę królestwa.
 http://www.tapeta-burza-kobieta-zamek-latajace-smoki.na-pulpit.com/zdjecia/burza-kobieta-zamek-latajace-smoki.jpeg
Zabił króla i zniszczył wioskę.Od tej pory w zamku jestem tylko ja, Brog, Sentinel i Forest. Oto historia tego zamku.


<Arashi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz