sobota, 28 grudnia 2013

Od Arashi cd historii Negro


- Hej, jestem Arashi, będę się na razie tobą opiekować
- Jestem Negro - odpowiedział szczeniak
- Chodź, może oprowadzę cię po terenach? - zaproponowałam, po czym ruszyliśmy.
- To Świetlisty Las, tutaj Rączy Strumień, tam widzisz Szarą Górę - tłumaczyłam zafascynowanemu szczeniakowi. Nagle podskoczył i podbiegł bliżej mnie
-Co to było?! - zapytał wskazując miejsce, gdzie chwile temu uderzył piorun.
- Dochodzimy do Burzystej Łąki -uśmiechnęłam się - To trochę niebezpieczne, ale piękne miejsce.
Po chwili mineliśmy łąkę
- A to Diamentowy Wodospad, jedno z moich ulubionych miejsc - powiedziałam wskazując pięknie iskrzącą się w słońcu wodę.- Uwielbiam skakać z samej góry do dołu, jak zresztą wszystkie wilki. to wspaniałe uczucie.
-Mogę spróbować?? -spytała podekscytowany szczeniak.
-No jasne - pomogłam mu wejść na górę, po czym skoczyłam - czekam na dole!- Negro podbiegł do krawędzi i skoczył, ale upadł w miejscu gdzie woda była trochę płytsza. ,,Ups.... tego nie przewidziałam" pomyślałam i podeszłam do lekko utykającego szczeniaka.
-yyyym...Nic ci nie jest?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz