sobota, 28 grudnia 2013

Od Arashi cd historii Demona


- Ja tak - Demon skinął głową
-No jasne - uśmiechnęłam się gdy spojrzeli na mnie - tylko musimy przekazać Lussi, żeby opiekowała się Negrem i Desmondowi że nas nie będzie.. Negro to szczeniak, który niedawno się tu przybłąkał - dodałam widząc pytający wzrok Flynna. Po drodze nawiązaliśmy rozmowę, kuzyn Demona wywarł na mnie duże wrażenie. Był inteligentny, dowcipny jak Demon zresztą i całkiem przystojny. Po chwili doszliśmy do jaskini Desmonda. Demon zajrzał tam :
- Deeesmond! Jesteś tu? Halooo głupku!- po chwili Alfa wyszedł z jaskini.
- Oni tak zawsze - wytłumaczyłam Flynnowi - Dobra cisza! - warknęłam - Desmond spojrzał na mnie - chcemy wyruszyć do zamku. Wrócimy za... niecały miesiąc? Nie wiem dokładnie. - Po krótkiej rozmowie z Lussi, RUSZYLIŚMY
(Demon??? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz