sobota, 28 grudnia 2013

Od Demona cd historii Arashi.

Na polanie siedział Flynn.
http://th00.deviantart.net/fs70/PRE/f/2013/071/f/8/prince_of_shadow_____commission_by_segnory-d5xs3ew.png
-Już myślałem, że jeszcze kilka dni i będę musiał odrywać się od ziemi. A cóż to za piękna dama?-zapytał jak zobaczył, że nie jestem sam.
-Flynn oto moja przyjaciółka z watahy Arashi. Arashi oto kolejny zdebi lały członek mojej rodziny Flynn.
-Witam -powiedział kłaniając się.
*Drugi podrywacz naszej rodziny*-pomyślałem.
-I co namyśliłeś się?
-Tak. A Arashi też jest chętna iść, tylko musimy wiedzieć trochę więcej.
-A co dokładnie?
-Ile zajmie nam dotarcie tam i gdzie w ogóle musimy się kierować.
-Za Magicznym Jeziorem są góry. I to od tego miejsca zaczniemy wędrówkę. Pokonamy jezioro, następnie wąwozami ominiemy gorsze drogi przez góry. Pokonanie tego zajmie nam dwa dni, oczywiście liczę odrazu wszystkie przystanki i noclegi. Potem mamy dwie drogi. Smoczą Dolinę lub Ognista Dolina.Bezpieczniejsza będzie Smocza Dolina. Tam zajmie nam trzy dni. Dotarcie do zamku po równinach, lasach, rzekach i tunelach około siedmiu dni. To dotarcie do zamku zajmie nam jedenaście dni. To co? Wchodzicie w to?

<Arashi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz