sobota, 28 grudnia 2013

Od Kiiyuko cd historii Demona - Moja historia i jak tu dotarłam

- A więc urodziłam się w watasze magicznych wilków, moi rodzice byli parę Beta - Sophie i Devo. Miałam liczne, liczne rodzeństwo, ale byłam z niego najmłodsza gdy domownicy wyfunęli z domu zostałam sama z mamą i tatą. Bardzo chciałam mieć młodszą siostrę, po pewnym czasie Alfy watahy znalazły szczenię - samiczkę i postanowili, że trzeba się nią zaopiekować. Nikt nie chciał się podjąć wychowania sieroty, prócz moich rodziców. Byłam niezmiernie ucieszona z tego powodu, nazwaliśmy ją Lili. Ja i moja nowa, wymarzona siostrzyczka od razu się zaprzyjaźniłyśmy, lecz gdy Lilka zaczęła dorastać, zaczęła być bardzo złośliwa i przysparzała mi mnóstwo problemów i nieprzyjemności. Od jakiegoś czasu moi rodzice zaczęli już podupadać na zdrowiu, więc wataha zdecydowała, że trzeba wybrać nową Betę. Nominowanę to tego stanowiska zostałam ja - Kiiyuko i Lilka. Bez problemu wygrałam, Lilka z zazdrości opuściła watahę - myślałam, że to już koniec przygód z nią. Nie. To był dopiero początek. Odeszła by powrócić z nową watahą "mrocznych" wilków. Jej nowa wataha wytępiła naszą, przetrwałam tylko ja. Po wojnie "mroczne" wilki uciekły, zostałam Ja i Lilka na polu bitwy... A najbardziej boli mnie to, że moja młodsza, "wymarzona" siostrzycza poległa z moich łap.
Uciekłam, błąkałam się, aż spotkałam ciebie - pod koniec opowieści uśmiechnęłam się.
- Możesz mi opowiedzieć trochę o wilkach w tej watasze? - zapytałam, po czym usiadłam i wpatrywałam się w niego ciekawsko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz