poniedziałek, 30 grudnia 2013

Od Arashi cd historii Demona

Przez jakieś 15 minut szliśmy wąską drużką między skałami. Później wyszliśmy w ogromną dolinę pełną kamieni. Gdzieniegdzie wnosiły się spore skalne szczyty. Ale najdziwniejsze było to, że na większości z nich przesiadywały smoki. Mnóstwo ich także latało po niebie.
- Jak tu pięknie! - zawołałam
- Zgadzam się - przytaknął Demon.
- Tak, ale też niebezpiecznie... Te smoki są zupełnie dzikie i bardzo groźne. Musimy przejść tędy jak najszybciej - wtrącił Flynn. Przez chwilę szliśmy w ciszy. Nagle Demon odepchnął mnie. W miejscu gdzie przed chwilą byłam leżał spory głaz.
- Dzięki - uśmiechnęłam się do wilka, ruszyliśmy dalej. W pewnym momencie jeden z latających smoków zionął w naszym kierunku ogniem.
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRocOFbBQkQtig9tSUg7j_2EptSSdrzsY49MYM_G3GAsCX0TDCb
Wszyscy odskoczyliśmy w bok, ale on nadal za nami leciał, przymierzając się do kolejnego ataku.
- Nie zwiejemy mu! - zawołał Flynn. - Lecąc ma nad nami dużą przewagę, a jeżeli my wzniesiemy się w powietrze zobaczy nas reszta! Musimy spróbować się bronić! - Następny płomień odbiłam tarczą z wody. Próbowałam atakować go ogniem, a Demon celował w niego piorunami, ale łuski smoka wszystko odbijały. Nawet moc Flinna nic nie zdziałała. Wycelowałam w smoka kulą wody, mocząc jednak tylko jego łuski. W tym samym momencie Demon uderzył potwora piorunem. Smok zaryczał przeraźliwie i odleciał od nas. Spojrzeliśmy po sobie zdziwieni
- Może woda wpłynęła pomiędzy łuski i poraziłeś go prądem? - zasugerowałam.
- Może. Ale lepiej sie stąd zbierajmy - Szybko ruszyliśmy dalej.
- Gdzie teraz dojdziemy? - zapytałam, przy wyjściu z doliny.
(Demon? Przepraszam że tak długo pisałam )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz