niedziela, 29 grudnia 2013

Od Heavy Rain'a!Dołączenie...

Szedłem lasem w poszukiwaniu watahy.
Wędrowałem już rok ale nigdy nie odnalazłem zacisznego miejsca.
Wreszcie udało mi się znaleść tą "oazę" spokoju.
Była to jakaś wataha.
Nie wiedziałem czy będe mógł dołączyć ale zawsze warto spytać.
Podeszłem do jakiegoś wilka.
-Witam chciał bym się...-zacząłem ale wilk mi przerwał
-Jeżeli chcesz dołączyć to śmiało-powiedział uśmiechając się
-Jestem wdzięczny-powiedziałem
Idąc znaleść sobie jakąś jaskinie spotkałem jakieś wilczyce.
Patrzyły sie na mnie lecz przeszedłem obok nich obojętnie.
Nie chciałem wpaść w takie samo błoto jak rok temu.
Powiedział bym raczej że tamtego wydarzenia nie dało się wymazać z pamięci.Postanowiłem jednak że nie będę go wspominał.
Kiedy już wykończony wyprawą doszedłem do jaskini postanowiłem położyć się spać.
Rankiem ruszyłem na polowanie.
Wracając spotkałem jakąś wilczycę...
-Cześć jestem Roxy-powiedziała-A ty?
-Witam jestem Heavy Rain-powiedziałem
-Jesteś tu nowy?-zapytała
-Tak-odpowiedziałem
-Gdzie idziesz?-zapytała
-Do jaskini-odpowiedziałem
-Aha-powiedziała
-A teraz muszę juz iść cześć-powiedziałem

(Roxy?Jeżeli nie chcesz to nie musisz dokańczać)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz