poniedziałek, 30 grudnia 2013

Od Renessme-Jak dołączyłam

Miałam dość. To nie było życie dla mnie. Jutro miałam zostać nową alfą, ale to nie życie dla mnie. Ja się do tego nie nadaję. Postanowiłam odejść. Podeszłam do mamy.
-Mamo?
-Co córeczko, cieszysz się, że to już jutro.
-Nie, chcę odejść z watahy.
-Ale dlaczego?
-Bo nie chcę być alfą, a ojciec mi nie odpuści.
-Dobrze córeczko. Uważaj na siebie.
-Dzięki mamo.
Wstałam i wybiegłam w świat.

****
Po kilku dniach znalazłam się na terenach jakiejś watahy. Szłam dalej kiedy spotkałam jakiegoś basiora.
-Czy należysz do tej watahy?-zapytała się go.
-Tak.
-A czy mógłbyś mnie zaprowadzić do alfy?
-Jest mały problem.
-Jaki?
-Bo ja jestem alfą. Nazywam się Desmond.
-A ja Renessme, ale mów do mnie Ness lub Rene.
-To co chcesz się przyłączyć?
-Jasne, że tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz