czwartek, 2 stycznia 2014

Od Kiiyuko cd historii Demona - Moja historia i ja...

- Jasne, mogę - rzekłam
- Już znasz Desmonda i mnie - stwierdził
- Logan jest naszą Deltą - rzekł Demon
- Znaczy się samcem Deltą? - zapytałam by się upewnić
- Tak, jego partnerka do Adrianna - wskazał uroczą parę łapą
- Adrianna ma siostrę Alexandrę - rzekł pokazując waderę spojrzeniem, która siedziała na drzewie wpatrując się w obłoki chmur.
- Następnie jest Beaty Snow, ale mówimy na nią Snowy. - popatrzył na białą wilczycę, która nagle przemieniła się w szarą
- Fajnie! - rzekłam
- Niech zgadne, samica Gamma? - zapytałam
Uśmiechnął się.
- Roxy jest naszą Etą - rzekł
- Sara to nasza medyczka oraz jest strażniczką dzienną - odparł
- Nita jest przewodniczką i również strażniczką dzienną - pokazał łapą biało-niebieską waderę ze skrzydłami
- Arashi to przywódczyni walk i morderczynia.
- I zapomniałeś dodać, że to Twoja dziewczyna - dogryzłam mu
Basior patrzył na mnie osłupiałym i zdezorientowanym wzrokiem.
< Demonie, dokończ>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz