czwartek, 9 stycznia 2014

Od Demona cd historii Kiiyuko

cd tej historii  i tej 

Wpadłem na pomysł. Z tego co pamiętam Greg był szamanem w poprzedniej watasze. Pobiegłem do niego.
-Słuchaj z tego co pamiętam to byłeś szamanem.
-Dawne dzieje.
-Jesteś potrzebny.
-A po co?
-Bo Kiiyuko znalazła lustro weszła jakoś do niego i trzeba ją wyciągnąć. Dotarło to do twojego małego móżdżku?
Poszliśmy do jaskini Kiiyuko, ale zastaliśmy tam Desa i Lexi z nieciekawymi minami.
-Co jest?-zapytałem.
-Udało się uwolnić Kiiyuko. Lexi pomogła.
-Ale...?
-Powiedziała, że nie może być w naszej watasze i odbiegła.
Zakląłem pod nosem.
-Des wiesz, że te pokręcone smoczydła kręcą się gdzieś w pobliżu?
-Co?!
-No.... Trzeba ją znaleźć.
-Dobra...-i porozdzielał nas.
Znalazłem ją z Gregiem w górach i zanieśliśmy ją do Logana. Obadał ją i powiedział:
-Straciła sporo krwi i jest bardzo połamana, ale będzie lepiej przynajmniej mam taką nadzieję.
-Dzięki.
Zostałem z Gregiem. Chciałem, a wręcz musiałem, wiedzieć dlaczego skoczyła.

<Kiiyuko?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz