piątek, 17 stycznia 2014

Od Arashi cd historii Desmonda

- Hejka! Co tu takie zamieszanie? - zapytałam wchodząc do jaskini Desmonda - Przed chwilą z 5 osób tu wbiegło... - Na dźwięk mojego głosu Desmond odwrócił się
- Ooo, hej Arashi! Patrz kto wrócił - w tym momencie zauważałam poobwijanych bandażami Flynna i Demona, leżących na ziemi. Z kilku ran tego drugiego ciągle ciekła krew. Nie zważając na resztę, podbiegłam do niego
- DEMON! - wrzasnęłam - Jak mogłeś wyruszyć na kilka miesięcy nic mi nie mówiąc?! Poprzedniego dnia rozmawialiśmy, a ty nawet sie nie pożegnałeś! A w ogóle to jak wy wyglądacie? Co wy się z Jabberwockiem pojedynkowaliście? - Spojrzałam na Flynna który chichotał cicho. Za mną wilki ryczały ze śmiechu, a Demon wyglądał na lekko ogłuszonego.
- Ymmm. Poniosło mnie. Kim jesteś? - zapytałam obcą wilczycę - Ale czemu się nawet nie pożegnałeś?!
(Demon?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz