niedziela, 26 kwietnia 2015

Od Shaki cd historii Naokiego

Naoki wyszedł z jeziora i otrzepał się z wody. Roześmiałam się.
- Co się stało Naoki? Bo coś tak nagle przygasłeś...
- Bardzo śmieszne.
- Dla mnie tak - zachichotałam.
Wyszłam i użyłam swojej magii by zdjąć z siebie wodę. Spojrzałam się na Naoki'ego i uśmiechnęłam się.
- Idziemy zapolować?
- Możemy iść.
Naoki zaprowadził mnie na polanę, która według niego była pełna potencjalnej zdobyczy. Z niedużego pagórka zobaczyliśmy małe stado jeleni. Po chwili skradaliśmy się do jednej z łań. Kiedy byliśmy blisko, mój towarzysz skoczył i zatopił zęby w szyi zdobyczy. Wszystkie pozostałe łanie i jelenie uciekły w oka mgnieniu. My natomiast zaczęliśmy jeść upolowaną zdobycz. Kiedy skonsumowaliśmy łanie, zapytałam:
- To co teraz robimy?

<Naoki?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz