wtorek, 21 kwietnia 2015

Od Lethal cd historii Flynn

Zebrałam w głowie wszystko co mnie spotkało ,chciałam ,żeby miało to sens ,dlatego po dłuższej chwili odpowiedziałam:
-Głównie poszukiwałam ,rzadkich roślin ,te które znalazłam starałam się hodować. Większą część mojego wolnego czasu spędzałam na różnych eksperymentach z ziołami ,próbowałam tworzyć nowe przepisy ,albo udoskonalałam stare. Musze przyznać ,że trochę się w tym zatraciłam ,lecz gdy nadeszła zima ruszyłam z powrotem z nadzieją ,że wataha znów funkcjonuje. -Gdy skończyłam nadeszła cisza ,by ją przerwać wstałam i z uśmiechem zapytałam:
-Po ścigamy się?
-Jasne ,tylko dokąd?
-Może do diamentowego wodospadu?
-Czemu nie- Po chwili zawołaliśmy oboje:
-Start!-Od razu ruszyliśmy ,biegłam najszybciej jak mogłam ,jednak Flynn mnie wyprzedał .Basior natrafił na drogę z licznymi wystającymi konarami i gałęziami ,co spowolniło go na tyle ,że biegliśmy znów łeb w łeb. Zanim się zorientowałam byliśmy już na miejscu ,jednak nie zdążyłam zahamować i wpadłam do zimnej wody.Gdy się podniosłam ujrzałam śmiejącego się Flynna ,sama nie mogłam zachować powagi i też zaczęłam się śmiać. Skoro i tak byłam w wodzie zaczęłam pływać w jeziorku ,zawołałam do basiora:
-Chcesz popływać?

(Flynn?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz